Friday, April 08, 2011

Mette Marits kjoler




(Bilder fra minmote.no & google)

Dette er samling en samling av mine favoritt kjolene til Mette-Marit!
Jeg synes Mette Marit har en kjempe flink stylist, alltid oppdatert på det siste innen moteverdenen. Håret og sminken er alltid perfekt, hun ser naturlig og vakker ut.
Den siste kjolen i rekken her er aboslutt min favoritt, den er utrolig nydelig!!
Jeg liker det enkelt med små detaljer slik som denne. Bildet yter ikke helt fargen på kjolen, siden otografen som har tatt bildet har brukt blitz.
Den lyse rosa överst av alle bildene er også utrolig fin. Jeg skulle önske de konglige hadde loppemarked over de brukte kjolene og andre klär de ikke bruker lengre. Det er ikke så vanlig at kongelige bruker samme kjolen flere ganger, dessverre...

Jeg er SÅ klar for helg, var först på jobb i dag og har tenkt å gå litt tidlig. Skal bytte en bukse og en bluse.
Kjäresten lander på Arlanda kl 17, så jeg skal vente på han og vi skal slå fölge hjem til leiligheten min. Jippi!! Håper denne dagen går fort :)
Har ingen möter i dag (er det sant???), og skal bruke dagen på å besvare mail og avtale ny möter.

No comments: